Obec Předslav
ObecPředslav

O naší obci Předslav

Území současné obce Předslav zahrnuje katastry šesti, svého času samostatných obcí, které se pod společnou správu dostaly postupným sloučením ve dvou vlnách. První proběhla v roce 1960, kdy začaly obvod MNV Předslav nově tvořit též obce Měcholupy, Makov a Petrovičky. Podobně se tehdy dosavadní obvod MNV Němčice rozrostl i o obec Třebíšov a osadu Hůrka. K 1. lednu 1976 došlo k dalšímu sloučení a k MNV v Předslavi byly připojeny Němčice, čímž vznikla současná správní oblast. V obvodu dnešní obce Předslav se tak nalézá celkem sedm místních částí, kterými jsou krom vlastní Předslavi též osada Hůrka a vesnice: Měcholupy, Makov, Petrovičky, Třebíšov a Němčice.

obec Předslav

Pošta Partner

POZOR !!!

Upozorňujeme, že Pobočka Pošty Partner v Předslavi je
od 01. září 2024 nadále
otevřena vždy v době podle následujícího rozpisu:

den v týdnu

dopoledne

odpoledne

pondělí

08.00 – 10.00

14.00 – 16.00

úterý

08.00 – 10.00

14.00 – 16.00

středa

08.00 – 10.00

14.00 – 16.00

čtvrtek

08.00 – 10.00

14.00 – 16.00

pátek

08.00 – 12.00

zavřeno


Smluvní provozovna České pošty s.p.

Dnem 31. ledna 2013 uzavřela Česká pošta s.p. svoji provozovnu v Předslavi. Aby obyvatelé naší obce nepřišli o všechny poštovní služby v místě a nemuseli s každou zásilkou jezdit do Klatov, rozhodla se Obec Předslav stát se smluvním partnerem České pošty s.p. a provozovat v obci Výdejní místo II. Po zhruba dvou letech pak Česká pošta s.p. obci nabídla změnu stávající smlouvy a povýšení zdejšího pracoviště na vyšší úroveň. Toto pracoviště, které se nyní nazývá Pošta Partner, je provozováno smluvním zástupcem České pošty s.p., tedy Obcí Předslav, jeho činnost byla v naší obci zahájena 1. září 2015 a to v kategorii Pošta Partner - vymístěná přepážka. Od tohoto data pak začalo poskytovat v omezeném rozsahu stejné služby jako klasická pošta a stalo se proto plnohodnotnou provozovnou České pošty s.p. Od 1. dubna 2017 pak byl rozsah služeb tohoto pracoviště opět rozšířen a to na kategorii Pošta Partner - samostatná pošta. Zde na této stránce můžete nalézt některé informace, které se ke zmíněné provozovně a k jí poskytovaným službám vztahují a které by pro Vás mohly být užitečné.

1. Jaké služby mi tato provozovna Pošta Partner může poskytnout?

Pošta Partner poskytuje většinu příjmových, výdejních, bankovních a dalších služeb, které poskytuje Česká pošta s.p. Zde poskytovanými službami konkrétně jsou:

V oblasti ZÁSILEK:

  • Výdej vnitrostátních a mezinárodních listovních a balíkových zásilek a zásilek EMS, vyplacení doplatného, dobírky, cla. (tj. pokud Vás doručovatel dodací pošty nezastihne doma a ve schránce pak naleznete jen výzvu k vyzvednutí zásilky, můžete si pro ni dojít na toto pracoviště a vyřídit na něm i příslušné finanční záležitosti se zásilkou spojené).
  • Příjem vnitrostátních a mezinárodních listovních a balíkových zásilek a zásilek EMS. (tj. bude Vám tu poskytnut příjem uvedených listovních či balíkových zásilek, které tak zde můžete podat k odeslání).
  • Příjem zásilek se zákaznickou kartou. (tj. držitelé zákaznické karty zde mohou tuto kartu uplatnit při podávání svých zásilek).

V oblasti PENĚŽNÍCH SLUŽEB:

  • Příjem poštovních poukázek
  • Příjem platebních dokladů SIPO
  • Výplata poštovních poukázek
  • Výplata důchodů

V oblasti BANKOVNÍCH SLUŽEB:

  • Operace platební kartou ČSOB (vklady, výplaty, příkazy)
  • Bezhotovostní úhrada
  • Operace s vkladní knížkou
  • Příkaz k úhradě
  • Složenky
  • Výplatní poukázky (výplata)
  • Hotovostní vklad na účet ČSOB
  • Výplatní šeky, šekové poukázky

V oblasti PRODEJE:

  • Prodej poštovních cenin (poštovní známky)
  • Prodej zboží - poštovního (dopisní obálky, kartónové obaly, bublinkové obálky apod.)
  • On-line dobíjení předplacených SIM karet - (dobíjení kreditu předplacených SIM karet tuzemských mobilních operátorů)
  • Prodej kolkových známek
  • Prodej elektronických dálničních známek

V oblasti REKLAMACÍ:

  • Příjem reklamací tj. pokud máte výhrady k plnění některé ze služeb České pošty, například chcete reklamovat poškozenou nebo ztracenou zásilku, můžete svoji reklamaci podat zde. Vlastní reklamační řízení však už zajišťuje tzv. Řídící pošta, kterou je pro naši Poštu Partner pošta Klatovy 1 (Nádražní 89 - hlavní pošta)

2. Kde mám tuto provozovnu Pošta Partner hledat?

Nachází se v Předslavi v přízemí nové budovy obecního úřadu č.p. 124, první dveře vpravo hned po vstupu do této budovy, kam přesídlila v červenci 2020.

3. Kdy najdu tuto provozovnu Pošta Partner otevřenou?

Provozní doba provozovny Pošta Partner pro veřejnost je
pondělí až čtvrtek: 8:00 - 10:00 a 14:00 - 16:00
pátek: 8:00 - 12:00

4. Jak je to nyní s vybíráním poštovní schránky v Předslavi?

Poštovní schránka, která je nově umístěna v těsném sousedství nároží nové obecní budovy, je nyní vybírána podobně, jako v případě všech ostatních poštovních schránek na území naší obce, tedy v Měcholupech, v Třebíšově a v Němčicích, pracovníky České pošty s.p. dle stanovených poštovních rajónů a tras doručovatelů. Konkrétní čas výběru těchto schránek je uveden na každé z nich. Tyto termíny může ale Česká pošta s.p. po určité době dle svých potřeb měnit, takže je dobré si v případě potřeby skutečný čas výběru na použité schránce ověřit. Pokud Vám záleží na tom, aby Váš dopis opravdu odešel ještě v den, kdy jej odesíláte, tak jej buď vhoďte do příslušné poštovní schránky před termínem uvedeným na ní nebo jej můžete podat úřednici na provozovně Pošta Partner do 16:00. V tomto pozdějším termínu jsou odesílány zásilky podané přímo na provozovně Pošta Partner.

Seznam jednotlivých poštovních schránek na území ČR s aktuálními časy jejich vybírání můžete také najít zde na stránkách České pošty s.p.

5. Jak mohu nyní využívat služeb České pošty které provozovna Pošta Partner neposkytuje?

Poštovní služby, které zde nejsou uvedeny, Vám v současné době může poskytnout pouze provozovna, spravovaná přímo Českou poštou s.p. Nejbližší provozovny České pošty jsou: 

Klatovy 1

Klatovy 2

Měčín

Plánice

(V případě vyzvedávání nadměrné zásilky se bude patrně jednat o poštu Klatovy 2).

6. Kam se mohu obrátit se svými dotazy?

V případě dotazů na změny v poskytování služeb můžete využít bezplatné informační linky nebo vyhledat potřebné informace na webových stránkách.
Pro poštovní služby se jedná o telefonní číslo +420 800 104 410 a webovou adresu www.ceskaposta.cz.
Pro bankovní služby pak jde o telefonní číslo +420 800 300 300 a webovou adresu www.postovnisporitelna.cz.

-->

Obec

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
28 29 30 31 1 2

Odstávky elektřiny

ČEZ Distribuce - Plánované odstávky

Informace od nás

Smart info

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů

Chci se zaregistrovat

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.